It's only life..

Livet känns ganska underbart just nu! Jag har enormt underbara vänner som finns vid min sida varje dag & en underbar pojkvän som gör livet så mycket enklare för mig varje dag, även om man inte snackar med varandra varje dag eller ses hela tiden så spelar det ingen roll för så fort man tänker på personerna som hjälper en så enormt mycket utan att ens säga nåt så mår man så mycket bättre så är det iaf för mig :) jah har mina bra & dåliga dagar men alla dagar är då jag är glad är så jävla underbara!!! & dagarna som är mindre bra beror på en person som jag saknar enormt mycket så att det gör ont så fort man tänker på honom, men det är en sån smärta man ska känna vissa gånger, men sen tänker jag at han har det bättre där han är nu, och då känns det endå lite bättre men vi alla andra skulle ha det så mycket bättre om du var här med oss, jag skulle vara det iaf. & så saknar jag min lilla brorson så mycket, så fort man ser honom le så känns allt så mycket bättre vad ska man säga jag är så lycklig att jag är faster till en så söt liten kille! <3 menmen var tvungen att skriva av mig lite, ska umgås lite med pojkarna nu. Peace!



// Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0