Fuck you..

Sitter hemma hos älskling & kollar på filmen trassel, han är den som får mig att må bra just nu, jag hatar att en person ska bete sig som en idiot, han har ingen rätt att göra det med tanke på hur mkt vi har ställt upp för honom.. Fuck you du får fan börja bete dig normalt annars vet jag inte vad jag kommer göra! & just nu vet jag inte vem jag ska lita på vissa säger så & andra säger nåt annat, helt fucked up asso, vad är det här för skitvärld vi lever i.. Pallar inte all skit just nu, vill bara dra så långt bort jag kan & glömma all skit... Men det är tur att jag har världens bästa pojkvän som kan stå ut med mig nu när jag är såhär, jag älskar dig världens finaste! <3


// Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0