I don't care what you think about me..

Just nu är allt ganska piss, jag vet inte vad jag gör för fel eller om jag ens gör nåt fel överhuvudtaget..
Jag har precis insett att man inte kan lita på nån typ, jag kan lita på två personer och dom är personerna som är mig närmast hjärtat just nu, men jag vet inte vad jag ska göra, vart jag ska ta vägen, jag bryr mig inte om skitsnack för som sagt det är uppbyggt av personer som mår dåligt och måste trycka ner andra för att må bättre med sig själva, men jag kan ju inte säga att jag inte tar åt mig för innerst inne så tror jag nog att alla gör det.. Jag vet vem jag är men just nu så känns det som att jag borde glömma vem jag är och bli den personen som folk vill att jag ska vara.. Allt känns bara jobbigt nu..

// Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0